Vacatures: Gom Hospitality


Karel Doormanweg 4
3100 AC Schiedam, Zuid-Holland
088 2986300
0 werknemers totaal
Onderdeel van NH Hotel Group , Gom hospitality

Foto en video

Omschrijving

Onze medewerkers werken aan een optimale gastbeleving.

Een van de belangrijkste voorwaarden voor tevreden hotelgasten zijn schone kamers, zo weet iedere hotellier. Maar een hotel schoonmaken, dat kan elk gerenommeerd schoonmaakbedrijf. Bij Gom Hospitality bieden we u meer dan blinkende hotelkamers. Onze medewerkers leveren ook een bijdrage aan een optimale hotelbeleving van uw gasten. Ze zijn behulpzaam, vriendelijk, gastvrij en hebben oog voor detail en voor de wensen van uw gasten. Daar worden ze speciaal op getraind. De trainingen vormen een onderdeel van onze vijfsterren hotel cleaning. Een nieuwe werkwijze waarmee onze medewerkers de beste service verlenen aan uw hotelgasten. Verschillende hotels maken inmiddels gebruik van onze vijfsterren hotel cleaning. Hieronder meer over de uitgangspunten van onze aanpak.

De gasttevredenheid meten we met SchoonR

Een positieve gastbeleving. Daar moet je aan blijven werken. Om te weten waar de service beter kan, is het nodig de klanttevredenheid te meten. Doet u dit niet zelf, dan nemen wij het initiatief met een eigen meetsysteem, de app SchoonR. De app is speciaal toegesneden op hotels. Na het inchecken ontvangt de gast een sms-bericht met een paar vragen op de telefoon. De meting levert waardevolle informatie op, voor u en voor ons. Als u dat wenst nemen wij uw vragen bij de meting graag mee.

Verhogen gastbeleving: kijken door de ogen van de gast

Met de resultaten van de metingen en de kennis van onze betrokken accountmanagers kunnen we, heel gericht en samen met u, blijven werken aan het verhogen van de gastbeleving. Onze accountmanagers doen dit met een team van enthousiaste collega?s die specifiek voor de hotellerie zijn geselecteerd. Deze medewerkers leren we door de ogen van de gast te kijken en op de details te letten. Zo garanderen wij een zo hoog mogelijke tevredenheid van uw gast.

<a href="//www.youtube.com/watch?v=VCZwXMqrd2U" target="_blank">//www.youtube.com/watch?v=VCZwXMqrd2U</a>

Hostmanship: onze medewerkers halen het beste uit zichzelf

Om de beste service te verlenen, stellen we niet alleen uw hotelgasten centraal, maar ook onze eigen medewerkers. Hoe dat werkt? Simpel. Wij zijn goed voor onze medewerkers en begeleiden hen intensief. Zo kunnen zij het beste uit zichzelf halen. Dus trainen wij onze geselecteerde medewerkers in hostmanship, geven we ze veel verantwoordelijkheid en garanderen we eerlijke arbeidsomstandigheden. We betalen onze medewerkers per uur en niet per kamer. Op deze manier kunnen onze mensen hun vak op professionele wijze ?n met trots en plezier uitoefenen. En zo kunnen zij op hun beurt uw hotelgasten het beste van dienst zijn.

Transparantie in kosten en dienstverlening

Uiteraard wenst u een goede prijs-kwaliteitverhouding. Om te weten of die klopt, geven wij u duidelijk inzicht in de onderverdeling in variabele kosten (die fluctueren met de bezetting van uw hotel) en de vaste kosten. In de vaste kosten zijn bijvoorbeeld de kosten voor middelen en materialen opgenomen en een vast opleidingsbudget voor onze medewerkers. Zo ziet u precies hoe onze prijs is opgebouwd ?n wat onze marge is.

Gom Hospitality is niet alleen transparant in de kostenberekening, maar in haar hele dienstverlening. Dit is ook de reden dat wij alleen medewerkers inzetten als we ze zelf kunnen begeleiden. Daar doen wij geen concessies aan. Dit werkt effici?nt. We weten precies wat er speelt, kunnen zo nodig snel aan- of bijsturen ?n de prijs-kwaliteitverhouding voor u garanderen.

{* do not remove dummy content *}

Adverteren

U kunt adverteren op deze pagina, neem hiervoor contact met ons op via info@xs2jobs.nl

Volg ons

Blijf via de sociale media op de hoogte